09124771111-09353394444 علیرضا امیری

09126090256 حسین یحیوی

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا

5/5 - (1 امتیاز)

فهرست مطالب

فریت بار به استرالیا: برای ارسال هر گونه محموله، بار و کالایی از کشوری به کشور دیگر راه‌ های متعدد زمینی، هوایی یا دریایی پیشنهاد می‌ شود، اما این که کدام یک از این راه‌ ها برای ارسال انتخاب شود، بستگی به موقعیت و شرایط مبدا و مقصد دارد. روش‌ های فریت بار به استرالیا از طریق هوایی و دریایی امکان‌ پذیر است، چون اطراف کشور استرالیا به عنوان یک جزیره هیچ گونه مرز زمینی ندارد، بنابراین ارسال زمینی به این مکان منتفی است و به جای آن می‌ توان از ارسال دریایی یا هوایی استفاده کرد. از آنجایی که مسافت زیادی بین استرالیا و ایران وجود ندارد، می‌ توان از ارسال هوایی نیز به عنوان یکی از روش‌ های فریت بار به استرالیا استفاده کرد. فریت بار به استرالیا در صورت نیاز به انتقال بار به کانادا به صفحه فریت بار به کانادا مراجعه کنید.

هزینه‌ های فریت بار به استرالیا

برای مشخص کردن هزینه‌ های فریت بار به استرالیا باید در نظر داشته باشید که این هزینه‌ ها به دو دسته هزینه‌ های پایه‌ ای در خصوص شرکت و هم چنین هزینه‌ های مرتبط با صدور بارنامه می‌ باشد. البته هزینه‌ های صدور بارنامه به طور سالیانه از سوی هواپیمایی تعیین و به شرکت‌ های فریت بار اعلام می‌ شود. این هزینه‌ ها شامل قسمتی از قیمت فریت بار از داخل کشور به استرالیا می‌ باشد و هزینه‌ های دیگر مربوط به بسته‌ بندی کالا، حمل و نقل، تشریفات گمرکی و فرودگاهی و غیره خواهد بود. واضح است که چنین هزینه‌ هایی هر ساله تغییر پیدا کرده و هرگز ثابت نخواهد بود. بنابراین برای به دست آوردن قیمت و هزینه‌ های ارسال حتماً باید با شرکت فریت بار تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. توجه کنید که بارهای ارسال شده به استرالیا طبق بسته‌ بندی‌ های زیر و به لحاظ درج شدن در بارنامه دسته‌ بندی می‌ شوند:
  1. محموله‌ هایی که وزن تا ۴۵ کیلوگرم دارند. محموله‌ هایی که وزن آن ها از ۴۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم می‌ باشد.
  2. محموله‌ هایی که وزن آن ها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم می‌ باشد.
  3. محموله‌ هایی که وزن آن ها بیش تر از ۳۰۰ کیلوگرم است.
موضوع مهم دیگر در خصوص فریت بار به استرالیا این است که این هزینه‌ ها در شهرهای مختلف کاملاً با یکدیگر متفاوت است. به این ترتیب ممکن است هزینه یک محموله کاملاً یکسان و مشابه جهت ارسال به سیدنی، متفاوت با آن چیزی باشد که جهت ارسال همان محموله به آدلاید داریم. از طرفی اگر پس از ارسال، جهت ترخیص کردن محموله خود به فروشگاه‌ های شهر مقصد دیر اقدام کنید، در این حالت باید هزینه‌ های مرتبط با نگهداری و انبارداری آن را به اضافه هزینه‌ های اولیه پرداخت کنید. این هزینه در فرودگاه شهر مقصد به همراه هزینه ترخیص کالا پرداخت می‌ گردد. پس پیش از آنکه ارسال خود را انجام دهید، حتماً آمادگی لازم جهت این کار را داشته باشید و سعی کنید بار را به موقع از فرودگاه ترخیص کنید. فریت بار زنده به استرالیا در صورت نیاز به انتقال بار به آمریکا به صفحه فریت بار به آمریکا مراجعه کنید.

مراحل فریت بار به استرالیا

برای فریت هوایی شما زمان کمی نیاز دارید، این شیوه از ارسال تنها برای بسته‌ هایی پیشنهاد می‌ شود که حجم و وزن کمی دارند، اما به طور کلی برای فریت بار باید مراحل زیر را طی کنید:
  1. مرحله اول؛ بسته‌ بندی کردن و دریافت بار در منزل
ابتدا نماینده و کارشناس شرکت در منزل کالا را از مشتری تحویل می‌ گیرد و آن را داخل ضربه گیر قرار می‌ دهد. لازم است که مرسولات حتماً پالت بندی شده و در داخل کارتن‌ های مخصوص قرار بگیرند.
  1. مرحله دوم؛ بارگیری و حمل و نقل
پس از آنکه کارشناس مرسوله را تحویل گرفت، حال نوبت حمل و نقل آن از شرکت می رسد.
  1. مرحله سوم؛ انجام دادن تشریفات گمرکی
کلیه قوانین و مقررات و تشریفات گمرکی توسط شرکت انجام می‌ شود و هیچ نیازی نیست که مشتری در این مراحل دخالت داشته باشد.
  1. مرحله چهارم؛ پارت بندی
بیشتر مواقع و در صورت لزوم جهت محافظت کردن از محموله‌ ها باید آنها را در پالت‌ های مخصوص قرار داد که در طول حمل و نقل آسیب ندیده و سالم به مقصد برسند.
  1. مرحله پنجم؛ اخذ بارنامه و تحویل دادن بار به پرواز
پس از آنکه مراحل گمرکی به پایان رسید، بارنامه برای آن اخذ شده و سپس محموله مورد نظر به بخش بار هواپیمایی جهت انتقال تحویل داده می‌ شود.
  1. مرحله ششم؛ دریافت بار در استرالیا
در نهایت نیز می‌ توانید محموله خود را در فرودگاه‌ های مقصد تحویل بگیرید. البته توجه داشته باشید که هزینه‌ های گمرکی در این مرحله از شما دریافت شده و اگر نسبت به دریافت و تحویل گرفتن محموله خود دیر اقدام کنید، مشمول پرداخت هزینه‌ های نگهداری و انبارداری نیز خواهید شد. در صورت نیاز به انتقال بار به آلمان به صفحه فریت بار به آلمان مراجعه کنید. فریت بار تجاری به استرالیا

سمپاشی کردن محموله

پیش از فریت بار به استرالیا با توجه به قوانین سخت گیرانه و خاصی که در کشور استرالیا حاکم است وقتی که بار یا محموله‌ ای را به این کشور ارسال می‌ کنید، اگر این مرسولات مانند محصولات چوبی و موارد مشابه باشد، حتماً باید بابت حشرات و جانوران موذی و مواردی از این قبیل مرحله سمپاشی انجام شود، سپس محموله گواهی سمپاشی را دریافت می‌ کند که این گواهینامه بین المللی حتماً باید به همراه بار باشد تا صاحب آن بتواند در فرودگاه مقصد بار خودش را ترخیص کند. البته پیش از انجام فرایند سمپاشی محموله ارسال شده در گمرکات استرالیا قرنطینه می‌ شود تا عدم آلودگی آن تایید شده و سپس ترخیص شود. اما در این گمرکات معمولاً از بارهایی که بسته بندی های مخصوص فریت بار هستند ایرادی گرفته نمی‌ شود یا مثلاً بارهایی که شامل کتاب، ظروف شکستنی، ظروف و لوازم آشپزخانه، البسه، لوازم دکوری، کیف و کفش و غیره هستند و به صورت دست دوم می‌ باشند معاف از پرداخت هزینه‌ های گمرکی و مالیات هستند و تنها از این بارها هزینه‌ های هندلینگ فرودگاهی گرفته می‌ شود. کلیه این مراحل طبق تشریفات گمرکی و قوانین و مقرراتی که کشور استرالیا برای صادرات و واردات انواع کالاها مشخص کرده است، انجام می‌ پذیرد و کالاهای وارد شده به این کشور باید جزو کالاهای مجاز بوده و هیچ گونه محدودیتی جهت واردات به استرالیا نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *